Yhdistyksen Mestaruuskisa ja Rantapohja-ottelu

18.9.2021

Kahvanahon Milton ja Ainu

Hyvässä, joskin lähes tuulettomassa kelissä yhdistyksen mestariksi haukkui tänään 88 pisteellä Kahvanahon Milton om. Hanna Myllykoski ja Jaakko Jussila.
Kisan kakkonen 74 pisteellä Seireenin Tatu om. Sakari Ojala
Kolmas tänään 66 pisteellä Aholanharjun Antero Vipunen om. Pasi Nikula

Samalla kisattiin Rantapohja-ottelu 6 parin kesken. Rantapohja-ottelun voittoon haukkui iiläiskaksikko Ainu om. Hanna Myllykoski ja Kahvanahon Milton om. Hanna Myllykoski ja Jaakko Jussila yhteispisteillä 134,5.
Kakkoseksi kaksikko Haukiputaalta Murennuskurun Serene om. Asko Moilanen ja Aholanharjun Antero Vipunen om. Pasi Nikula yhteispisteillä 104.

Rantapohja-ottelun parhaan koiran palkinnon nappasi pisteillä 88 Kahvanahon Milton om. Hanna Myllykoski ja Jaakko Jussila

Kiitos Ylituomarille, kaikille kisaan osallistuneille sekä yhteistyökumppaneille!

Kaikki tulokset täältä